Det er lidt bedre end Nike Nike Løbesko påske-ting, men det er ikke rigtig et kompliment. Som nogen, der elsker den meget undervurderede og stærkt ignorerede Rose 6, vil det være den, man får, når den falder i pris om et par uger.Juan Martinez, chefredaktør: (Vent) Jeg tror ikke, jeg har været så begejstret for en ny LeBron-signatursko, siden Nike LeBron 9 ("Cannon" -farvevejen er en favorit af mig hele tiden). Hvis jeg kun kunne finde en hypebeast for at kaste et par af disse .
Men kun hvis det er til detailhandelen eller mindre.Anyway, denne uges udgave kigger på et par signaturudgivelser fra to atleter, der lavede deres sneaker-debut denne sæson, den rette opfølger til adidas NMD CitySock, og begyndelsen på, hvad der formes til at være en lang måned, hvis Nike Løbesko Herre du ' er Nike Air Max fan af enhver art.Nyheder Juan: (KØB) Enten colorway ville være dope. Jeg tvivler på, at jeg får en chance for at samle op begge, så hvis jeg skulle tage et valg, ville jeg gå med det røde Nike Løbesko Dame par.
Skal have det, hvis du er fan af Nike. Glad for at se disse vende tilbage.Andres: (KØB) Hvis du er fan af Nike, er dette bestemt sko, du har brug for i din kollektion. Alt om skoen er klassisk og tidløs. Jeg håber, jeg er i stand til at hente et par.Det er meget sjældent, at en weekend med sneakerudgivelser kommer ned på et par, men dette er en årlig tradition. Så længe nogle mennesker læser sneakerblogger har levet, får Jordan Brand deres ordentlige Nike Free .
Nyheder Juan: (PASS) Nike Kobe AD er en dejlig tilføjelse til Kobe-signaturlinien. Når det er sagt, tror jeg ikke, at jeg vil hente denne colorway. Jeg er 100% sikker på, at nye farveveje falder, at jeg vil meget mere.Andres: (PASS) Jeg er stadig ikke sikker på, hvordan jeg har det med Kobe A.D., men jeg ved godt, at jeg ikke er fan af denne colorway. Jeg tror, at skoen har potentiale, og jeg ser frem til at se, hvilke colorways Nike vil frigive i den nærmeste fremtid.
Hvilket fik en pære til at tænde i mit hoved. Jeg spurgte, om hun ville gå til vores lokale indkøbscenter og lade hende prøve dem på? Hun var enig, og vi gik. Da hun først satte foden inden i et par af kvindernes Roshe Runs, var det kærlighed ved første øjekast. Hun sagde, at hun aldrig før havde følt noget så behageligt! Så let, så åndbart!Vi gik videre og Nike Free 5.0 Dame købte et par, og hun begyndte at bære dem næsten hver eneste dag!
Hun har nu omkring 8 par Roshe Runs. 3 par Nike Solarsoft Moccasins og hendes splinternye pick-up er tilfældigvis også hendes favorit, adidas Pure Boost. Hendes kollektion bliver større og større for hver måned, og jeg kunne ikke være gladere, at vi nu forbinder på endnu et greb, et sneakerniveau.I en nylig samtale afslørede Indiana Pacers frem C.J. Miles, at han er en big time sneakerhead. Da han blev spurgt om hans absolutte favoritpar, gik C.J. sammen med det første Nike Air Yeezy og sagde: