Dat zou je 30 obey caps uur per week geven om geld te verdienen en slechts 10 uur per week om andere dingen te doen. Denk je niet dat je een assistent kunt betalen? Oh ... dat kan je zeker! Virtuele assistenten voeren een breed scala aan taken uit tegen zeer redelijke tarieven. Ze werken via telefoon, e-mail, fax en post, in plaats van een fulltime medewerker van uw bedrijf te zijn. Op deze manier betaalt u alleen voor de services die u nodig hebt. Laten we zeggen dat u wel een virtuele assistent inhuurt. Hij / zij werkt 20 uur per week voor een tarief van $ 35 per uur. Dat is gelijk aan $ 700. Aan de andere kant, GIJ spendeert die 20 uur per week om meer geld te verdienen. Dat zou u een extra $ 2.000 per week opleveren (met hetzelfde voorbeeld hierboven). Je zou MEER geld verdienen ($ 1.300 meer) door een Virtuele Assistent in te huren dan dat je het allemaal zelf zou doen.
Het lijkt erop dat we tegenwoordig allemaal heel veel hoedjes dragen en veel ballen jongleren. Meer en meer hoor ik mensen praten over overweldigd zijn - of niet genoeg georganiseerd zijn om alles wat op hun bord staat aan te pakken. Ik denk dat we af en toe allemaal worstelen met project- en tijdbeheer. Wat er met veel vrouwen gebeurt, is dat wanneer we te baseball caps veel te doen hebben, we uiteindelijk niets doen. Wij, onvermoeid, raken verlamd door onze takenlijst. Gelukkig zijn er stappen die u kunt nemen om de zaken weer op orde te krijgen en effectiever te worden. 1. Begin door een lijst te maken van alle actiepunten. Hoewel het eng lijkt, heb je zodra je ze hebt vermeld een aanval. Als ze alleen ruimte in je hoofd innemen, kunnen ze meer seembigger zijn dan ze zijn. Breng ze dus nba caps op de aarde en op papier. 2. Geef prioriteit aan de lijst.
Welke taken kun je echter lang genoeg uitstellen zonder een negatief effect op onszelf en ons succes te hebben. Welke taken kunnen wachten? 2. Leer dat je niet overal 'ja' tegen kunt zeggen. Voor de meeste mensen en voor de meeste bedrijven kan nee zeggen tegen iemand hetzelfde zijn als tanden trekken. Het kan erg pijnlijk zijn en een langdurig effect hebben. Maar nogmaals, u moet aan uzelf, uw succes en uw welzijn denken. Beslis welke taken je hebt gevraagd om dat te doen, kan beter worden uitgevoerd door iemand anders of dat zal een negatief effect op jezelf hebben en maak een punt om beleefd af te slaan om te helpen. 3. Prioriteit geven aan je leven. In stap # 1 leerden we te beslissen tussen 'belangrijke' en 'kan wachten'-taken. Maar zelfs de belangrijke taken kunnen kloppen.
U moet dus die lijst met nhl caps belangrijke taken nog verder onderverdelen en deze prioriteiten stellen. Zorg er in het bedrijfsleven voor dat de taken die uw bedrijf en uw reputatie bij uw klanten verbeteren, de eerste taken op uw lijst zijn. 4. Focus op de taak en niet zozeer op de lange termijn uitkomst van de taak. Al te vaak, als eigenaren van kleine bedrijven, werken onze hoofden in overdrive als we ons de mogelijkheden voorstellen die kunnen optreden vanwege bepaalde taken die we doen. Dat betekent niet dat we ons de uitkomst van het volbrengen van taken en eventuele beloningen of vertakkingen die daaruit kunnen voortvloeien, niet moeten voorstellen, maar we moeten er gewoon niet over geobsedeerd of over gedroomd worden en het het enige doel ervan maken om te gedijen. 5. Vergeet niet om jezelf een schouderklopje te geven als je een taak hebt volbracht, vooral de belangrijke.
Zelfs als je jezelf niet als een verzamelaar van iets beschouwt, weet je het misschien zelfs niet. Wat dacht je van de verzameling gereedschappen in de kelder die je niet echt gebruikt, maar je moet ze hebben! Zelfs misschien zijn al die films die om je heen liggen niet langer in de gaten, klinkt het als een verzameling voor mij. Meer algemene items die mensen gewoonlijk verzamelen, zijn dingen zoals munten, militaire voorwerpen, geweren en sportartikelen. Over het algemeen zal het iets zijn dat ooit een persoon interesseerde, impact had op hun leven of ze gewoon gewoon leuk vond. Ik ben een verzamelaar van een shotglaasje. Wat de interesse wekte, gaat mij te boven, ik denk dat het misschien op de universiteit is begonnen. Ik heb nu een verzameling van meer dan 300 borrelglazen en ja, ik heb minstens 1 shot van een soort brouwsel van elk van hen. Als ik ze nu bekijk, zijn het herinneringen aan plaatsen waar ik ben geweest en dingen die ik heb gedaan.
Elk van hen heeft een verhaal te vertellen, de herinneringen stromen elke keer als ik er een opgeef. Geen van mijn shotglazen heeft echt enige geldwaarde, maar ik zou ze nooit afscheid nemen, als een verzameling zijn ze een bewijs van mijn bestaan als ze bij elkaar worden gehouden. nfl caps Ik heb op internet gezocht naar de redenen waarom anderen shotglazen verzamelen. Dit citaat werd gevonden op een persoonlijke site van een voor de hand liggende diehard Hard Rock Café shotglascollector; "Mijn doel is om alle shotglazen die in de loop der jaren beschikbaar zijn geweest van The Hard Rock Cafés en The Hard Rock Hotel weer te geven." Het is onnodig om te zeggen dat de man (of vrouw) zijn best doet om dat te voltooien. verzameling. Mijn volgende citaat komt van een andere persoonlijke website; "Ik houd van mijn shotglazen! Momenteel bezit ik bijna 400 van de mini-drinkschepen.
« Sidney Powell responds after Trump campaign says she is not part of legal team: | nike mens soccer cleats » |
|
Board Statistics
The forum has 2296
topics
and
2315
posts.
|